Saturday 30 January 2016

Ex

Dulu waktu kita kenal kau jadi doktor aku then aku jadi doktor kau . sama sama cerita masalah .
Akhir akhir kau putus aku putus . tepat waktunya .
Lama tak lama aku pulak jatuh hati . sebab kau pandai mengusik .
Aku cakap suka . kau pun sama .
Akhir akhir kita bercinta . indah belaka .
Tapi tak lama . kau dah perasaan aku mula berubah .
Abai kan kau ? Kau tanya aku tak jawab . aku hilang diri senyap macam tu .
Akhir akhir kau dah give up dengan aku .
Kau mahu pergi . aku buat tak reti .
Kau sedih aku diam diri lagi .
Tapi hidup itu adil bila aku mahu kembali balik
Kau terus jadi tanda tanya ?
Kita tak mungkin bersama .
Rupa rupa kau selindung sesuatu . jangkaan aku . benar
Kau dah ada yang lain . tentu dia lagi sayang kau . aku cuma mahu tembus silap aku tapi tak mungkin . kau kata let gone by gone . hilang tiada lagi . then aku pula jadi rindu sangat. Bila aku cakap kau kejam kau cakap aku hidup ini adil . benarlah . aku sedar salah . aku cuba minta maaf halal segalanya .
Masa dah lalu pun masih memerhati . bahagia juga . syukurlah aku tumpang sekaki .
Akhir akhir aku cuba terima sampai ke hari ini .

Jauh lagi aku bayang 
Yang masih terus mencuba .

SN

2 comments:

  1. Salam ziarah
    jemput singgah blog saya
    akinascarves.blogspot.my
    untuk menambah koleksi tudung dan hijab anda

    InsyaALLAH bermanfaat :)

    ReplyDelete
  2. chữ ký số newca chữ ký số rẻ nhất hiện nay
    Mua chữ ký số vina giá rẻ nhất khu vực hồ chí minh
    Bất ngờ giảm giá chữ ký số viettel 50% cho 10 người đầu tiên
    chữ ký số fpt 2018
    siêu khuyến mại chữ ký số vnpt



    siêu giảm giá khi mua máy may công nghiệp tại maymayvinawinner.com

    máy may công nghiệp cũ giảm cả hợp lý, chất lượng nhất khu vực miền bắc

    Bạn muốn mua Máy may giá rẻ, nhưng bạn không biết mua ở đâu vừa rẻ nhưng chất lượng lại đảm bảo, hãy truy cập vào maymayvinawinner.com để tìm thấy điều đấy. cam kết chất lượng sản phẩm - dịch vụ bảo hành


    sieu bat ngo trong nam 2017 khi mua may may tai ha noi bạn se duoc giam gia 90% khi mua san pham tại may may vina winner

    ReplyDelete