Sunday 17 May 2015

Jawapan tersirat

Nak cerita satu persatu mungkin tak pernah habis . nak singkat kan cerita mungkin hanya satu alasan . tapi mungkin hakikatnya satu balasan tapi semungkin tak sempat nak tembus kesilapan . nyatanya dari simpul sesuatu perkara ianya sudah nyata. Tiada apa lagi nak dikata dirayu segalanya . Cukup untuk sandiwara . Mungkin tak pernah ucap selamat tinggal dan hanya berdiam membisu berbulan bulan dia menunggu . akhir kata dia perlu mengalah kerana egonya aku . tapi itulah kesilapan aku sendiri . memperjualkan hanya satu alasan yang membodohkan diri sendiri . tapi ianya tak pernah tersurat dan nyata . aku sendiri mereka cipta .
tapi takpalah . jodoh dia dengan orang lain yang baik . amiin
Kenapa baru sekarang ? Entahlah mungkin kerana ada seorang lelaki itu sudah miliki kau . mungkin aku yang cemburu dengan itu .
Maaf kan aku aku sudah bebas

No comments:

Post a Comment