Friday, 11 October 2013

Mimpi Hasrat dan Airmata



Jika impian telah diberikan kepada seorang wanita yang kesepian
dan impian seorang wanita kesepian hadir dalam kebenaran ,
Saya memaksa diri saya untuk tidur sepanjang masa
hanya kerana saya boleh mimpi kerana impian tersebut .

Jika hasrat telah diberikan kepada seorang wanita yang kesepian
dan saya telah diberi hanya dua pilihan ,
Saya ingin anda sentiasa suka sama saya
dan lain lain saya akan memberikan segalanya kepada anda .

Jika air mata saya boleh menulis lagu cinta
Saya menulis lagu cinta untuk anda ,
Ia akan menerangkan bagaiimana perasaan saya kepada anda
dan kenapa mengapa saya menyukai anda .

Tetapi , itu adalah impian impian sahaja
dan saya cuba dengan usaha saya jadikan realiti ,
Sebab saya tahu diri ini tidak sempurna mana
tapi cukuplah jika dapat menyempurnakan hati anda .

Orang-orang yang mempunyai keberanian untuk membuat pengorbanan, adalah pembina impian hari esok.





No comments:

Post a Comment