Thursday, 9 May 2013

Apit Penulisnya



Bagaimana aku mampu memberitahu apa yang aku rasa pada dunia ini . Setiap hari aku cuba cipta satu kata kata yang boleh mengambarkan apa yang aku rasa dalam hati aku sendiri . Apa yang berlaku dihadapan aku dan apa yang berlaku dibelakangi aku sendiri . Aku bukan seorang yang terlalu sempurna dimata mata manusia yang melihat aku . Aku hanya seorang yang mampu menjadi diri aku sendiri dan aku mengatakan aku tidak boleh menjadi seseorang yang terlalu terbaik disudut mata mata manusia . Setiap hari juga aku cuba memperbaharui cara aku dan sikap aku supaya aku lebih baik daripada aku yang semalam .

Kenapa perasaan itu kadang kadang suka menipu orang lain daripada memberitahu apa yang sebenarnya yang dirasai . Tak semua senyum itu selalunya gembira dan tak juga gembira itu tiada selit satu kesedihan . Kadang kadang semuanya dalam kepuraan . Tapi ada juga orang yang tahu akan perasaan yang kita sembunyikan disebabkan orang itu mempunyai rasa ingin tahu apa yang kita rasa . Pada masa itu kita kan mempercayainya dan berkongsi cerita dengannya dan berharap dia akan membantu menghidupkan suasana baru .
Kadang kadang terlalu ingin menyampaikan sesuatu , tapi hati itu menyatakan kesukaran .
#Bilaapitmenulisceritaini

No comments:

Post a Comment